مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:002021-07-24اقتصادي

دو سوم کودکان کار شناسایی شده در خراسان رضوی اتباع خارجی هستند


دو سوم افراد شناسایی شده در حوزه کودکان کار اتباع خارجی هستند.

- مسعود فیروزی در گفت وگو با اظهار کرد: هدف از ایجاد مراکز مثبت زندگی در مجموعه بهزیستی، شناسایی افراد نیازمند، حمایت، پیشگیری از افزایش آسیب های اجتماعی و ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان است.

وی ادامه داد: در این مراکز، متخصصینی از جمله روانشناس، مددکار و کارشناس اجتماعی، مشاور و مسؤول مرکز فعالیت دارند که ایجاد شفافیت، توسعه، فراگیری و توزیع عادلانه خدمات، تقویت رویکرد خانواده محور و اجتماع محور در ارائه خدمات، افزایش رضایتمندی مردم، ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و بر مبنای فناوری اطلاعات، از دیگر اهداف فعالیت این مراکز به شمار می رود.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی با بیان این که بیش از 22 فعالیت بهزیستی در این مراکز صورت می گیرد، گفت: این تعداد خدمت در حال افزایش است تا جایی که تمامی فعالیت های بهزیستی امکان ارائه در این مراکز را داشته باشد.

وی بیان کرد:: 193 مرکز مثبت زندگی در خراسان رضوی دایر است که 77 مرکز در مشهد و بقیه مراکز در دیگر شهرستان های استان فعالیت دارند.

وی، عدالت محوری در حوزه ارائه خدمات بهزیستی را مهم ترین محور کاری در بهزیستی استان دانست و افزود: مهم ترین رکن توزیع عادلانه خدمات و رعایت اولویت هایی که بر اساس آن، خدمات به صورت عادلانه و تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سوم کودکان کار شناسایی شده در خراسان رضوی اتباع خارجی هستند

دو سوم کودکان کار شناسایی شده در خراسان رضوی اتباع خارجی هستند