مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 18:152021-07-20اقتصادي

مدیر عامل بانک تجارت: رشد 178 درصدی سپرده های ریالی بانک تجارت طی 3 سال گذشته


مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بانک تجارت روز سه شنبه 29 تیرماه با حضور56 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی این بانک به صورت غیر حضوری در محل هتل پارسیان انقلاب برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از روابط عمومی بانک تجارت در این مجمع عملکرد بانک تجارت برای سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 99 با اکثریت آرای سهامداران که به صورت برخط (آنلاین) در این جلسه حضور داشتند به تصویب رسید.

دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در گزارش هیات مدیره به مجمع به موفقیت های این بانک در سه سال گذشته اشاره داشت و گفت: همانطور که همه سهامداران بانک اطلاع دارند بانک تجارت در پایان سال 1396 با مشکل جدی زیان عملکردی سنگین حدود 61 هزار میلیارد ریالی مواجه بود که بانک را مشمول ماده (141) قانون تجارت کرد.

از طرفی بانک با چالش های دیگری مانند هزینه گزاف تجهیز منابع، مطالبات معوق هنگفت و غیر جاری روبرو بود که مدیریت ارشد بانک با در نظر گرفتن این شرایط، برنامه ریزی لازم را برای خروج از این شرایط در یک برنامه 4 ساله تدوین و به مورد اجرا گذاشت .

وی افزود: براساس این نقشه راه 4 ساله مقرر شد بانک تا سال 1400 از زیان عملیاتی خارج شود که این هدف با عزم راسخ کارکنان 2 سال زودتر از موعد محقق شد و مشارکت جمعی و همدلی پرسنل عملکردی خیره کننده از بانک بزرگ تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل بانک تجارت: رشد 178 درصدی سپرده های ریالی بانک تجارت طی 3 سال گذشته

مدیر عامل بانک تجارت: رشد 178 درصدی سپرده های ریالی بانک تجارت طی 3 سال گذشته