مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 09:352021-07-14سياسي

شهرک صنعتی شهید شهریاری در زنجان افتتاح شد


شهرک صنعتی شهید شهریاری در زنجان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی در جریان افتتاح شهرک صنعتی شهید شهریاری اشتغال مردم ساکن در روستاها را از اهداف ایجاد شهرک صنعتی شهریار عنوان و اظهار کرد: در این رابطه منظومه روستایی تدوین و تعداد از واحدها معین روستاها شدند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه امروز یکی از کارها این بوده است که با وزارت صمت سه قرارداد با موضوع اشتغال منعقد شد، گفت: بر همین اساس شهرک صنعتی شهید شهریاری با 435 هکتار آماده سازی شده تا تا هزار هکتار قابلیت آماده سازی را دارد.

وی با اشاره به اینکه هشت بخش مختلف نیز از واحدهای محیط زیست مجوز گرفته اند، اضافه کرد: در حال حاضر نیز 10 درصد از مساحت شهرک به 6 واحد واگذار شده است و امیدواریم با آماده سازی زیرساخت ها به نتیجه خوبی برسیم.

حقیقی به صدور دستور تشکیل هیأت امنا برای منطقه ویژه نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با این کار مرکز لجستیک شمالغرب را ایجاد کنیم.

در ادامه عملیات اجرایی شهرک صنعتی 437 هکتاری شهید دکتر مجید شهریاری را آغاز کرد که در این شهرک صنعتی که قابلیت توسعه تا هزار هکتار را دارد، زیر ساخت های برق و آب تامین شده و معابر اصلی شهرک ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی شهید شهریاری در زنجان افتتاح شد

شهرک صنعتی شهید شهریاری در زنجان افتتاح شد