مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-14سياسي

آنچه باید از انتظارات از یک ازدواج موفق بدانیم


برای داشتن ازدواجی هدفمند و موفق باید تیپ شخصیتی افراد و زندگی دوران کودکی آنها در مشاوره های پیش از ازدواج حتما مورد بررسی قرار گیرد.

- ایسنا/قم یک روانشناس بالینی گفت: برای داشتن ازدواجی هدفمند و موفق باید تیپ شخصیتی افراد و زندگی دوران کودکی آنها در مشاوره های پیش از ازدواج حتما مورد بررسی قرار گیرد.

دکتر مرجان انصاری در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: برای پیشنهاد تعامل و رابطه مناسب به طرف مقابل و برقراری حلقه هدفمند و سالم میان دو فرد ما به شفافیت و رفع تناقض کلامی و باطنی، صداقت و پرهیز از دروغ گویی، احترام به مرزهای مین گزاری شده طرفین و صمیمیت نیازمند است.

وی بااشاره به تعامل کلامی و هدفمند جهت ایجاد رابطه صلح آمیز افزود: در وهله اول باید هیجانات و خلقیات متاثر از حوادث و اتفاقات روزمره خود را کنترل کرد و بعد در قالب مدیریت بحران آن را هدایت کنیم.

این روانشناس بالینی رابطه ضابطه مند ازدواج را مستلزم رعایت 9 هستم ضروری برشمرد و اظهار کرد: طرفین در بدو مسیر باید همگونی جسمی و فیزیکی و اندام ها را دارا باشند، دیگر آنکه یک سطحی جنسی نیز لازم است و باید از سیستم تفکرات جنسی یکدیگر آگاهی کامل پیدا کنند.

انصاری ملازمه داشتن زوجین در اعتقادات مذهبی و شدت و ضعف آن را نیز از دیگر عوامل موثر در امر ازدواج موفق قلمداد کرد و در ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه باید از انتظارات از یک ازدواج موفق بدانیم

آنچه باید از انتظارات از یک ازدواج موفق بدانیم