مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-07اقتصادي

اعتبارات روستایی شاهرود افزایش یابد


فرماندار شاهرود با اشاره به لزوم افزایش اعتبارات روستایی در این شهرستان گفت: کل اعتبار روستاها در سال گذشته در شاهرود فقط 17 میلیارد تومان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی صبح چهارشنبه در همایش دهیاران و دهیاری های شهرستان شاهرود به میزبانی سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی شهید مفتح بسطام، با بیان اینکه شاهرود جز هفت شهرستان پهناور کشور است و بسیاری از شاخص هایی که باعث تأمین امکانات در شهرستان های کشور می شود، در شهرستان شاهرود موجب کم توجهی و بی مهری قرار می گیرد، تاکید کرد: در حوزه درمان و بر اساس شاخص ها، برای هر چهار هزار نفر یک مرکز درمانی دیده شده که این مهم در منطقه بی ارجمند با شش هزار جمعیت، لحاظ نشده است.

وی با بیان اینکه 120 روستا در شهرستان شاهرود وجود دارد که تعداد 81 روستا دارای دهیاری هستند، افزود: ما هنوز در شهرستان شاهرود روستاهایی داریم که برق ندارند، اینترنت مهیا نیست، جاده در اختیار ندارند، نیاز است تا از منابع در اختیار معاونت امور دهیاری های سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور، برای این مهم اعتباری ویژه لحاظ شود.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه کل اعتبار روستاهای دارای دهیاری و فاقد دهیاری در سال گذشته در شهرستان شاهرود، 17 میلیارد تومان بود که نیاز است توجه ویژه ای به این مهم صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات روستایی شاهرود افزایش یابد

اعتبارات روستایی شاهرود افزایش یابد