مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-06اجتماعي

بالغ بر 430 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد در حال اجرا است


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان با اشاره به صعب العبور بودن مسیرهای روستایی بشاگرد گفت: بالغ بر 430 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد در حال اجرا است.

- ، یوسف عابدینی اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم ساکن در روستاهای صعب العبور استان افتخار اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای هرمزگان است و کارکنان و راهداران زحمتکش در تلاش هستند علی رغم کمبود امکانات و تجهیزات با عمل به وظایف قانونی خود، تردد ایمن در محورهای مواصلاتی را برای مردم مهیا کنند.

وی در خصوص راه روستاهای تومان احمد و گاوکش از توابع بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد، افزود: طول محور مذکور از دوراهی ملکن تا روستای گاوکش بطول 76 کیلومتر است که 33 کیلومتر آن از دوراهی ملکن تا روستای نیکدشت در حال اجرای آسفالت و مابقی مسیر بطول 43 کیلومتر از روستای نیکدشت تا روستای گاوکش به دلیل مشکلات اعتباری هنوز اجرایی نشده است.

عابدینی ادامه داد: محورهای مورد اشاره عمدتاً در بستر رودخانه های فصلی قرار دارند که متاسفانه بعد از هر بارندگی مسیر ارتباطی قطع می شود و همکاران راهداری شهرستان بشاگرد به صورت مداوم نسبت به بازگشایی و تسطیح مسیر اقدام می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با تاکید بر اینکه تاکنون 33 کیلومتر این مسیر از دوراهی ملکن تا روستای نیکدش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالغ بر 430 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد در حال اجرا است

بالغ بر 430 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد در حال اجرا است