مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:402021-07-05فرهنگي

زنجان به عنوان شهر خلاق صنایع دستی انتخاب شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: «استان زنجان در شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر و حوزه صنایع دستی انتخاب و معرفی شد.

- ، امیر ارجمند گفت: در طراحی شهرهای خلاق 9 حوزه طراحی و پیش بینی شد افزود: این حوزه های موضوعی شامل ادبیات، موسیقی، صنایع دستی و سنتی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی مد و لباس، سینما، رسانه و مطبوعات و چاپ و بسته بندی، شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر تشکیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود: این شبکه می تواند از ظرفیت های فرهنگی و هنری ما برای توسعه اشتغال کشور کمک کند و در جلب گردشگری مؤثر باشد.

شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر پدیده ای است که برمبنای تحقق برنامه ها احیاشده است راهنمای روشن پیش رو دارد؛ که می تواند نهادهای مختلف را در کنار هم قرار دهد.

ارجمند گفت: در حوزه صنایع دستی شهرهای زنجان، در کنار شهرهای لالجین و ملایر از استان همدان میبد از استان یزد، سیرجان از استان کرمان، سمنان، مود از استان خراسان جنوبی، کوزه کنان از استان آذربایجان شرقی، مینودشت از استان گلستان و کیش از استان هرمزگان به عنوان شبکه شهرهای خلاق معرفی شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر طرحی است که فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان به عنوان شهر خلاق صنایع دستی انتخاب شد

زنجان به عنوان شهر خلاق صنایع دستی انتخاب شد