مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-04حوادث

سودای عتیقه جات از حفاری 13 متری در منزل شخصی تا حفاری در قلعه روستای تاریخی


به گفته فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان دو تیم حفاری غیرمجاز حین حفاری در منازل شخصی خود که در محلات قدیمی شهرهای سمنان و شهمیرزاد واقع شده بودند، - ایسنا/سمنان به گفته فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان دو تیم حفاری غیرمجاز حین حفاری در منازل شخصی خود که در محلات قدیمی شهرهای سمنان و شهمیرزاد واقع شده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ ابوالقاسم کربلایی غلامی13 تیرماه 1400 از دستگیری 13 حفار غیرمجاز و 2 سارق در نقاط مختلف استان خبر داد و اظهار کرد: یکی از این حفاری ها در یکی از قلعه های روستای بهورد شهرستان ایوانکی گرمسار انجام شده بود که با حضور تیم یگان حفاظت و عوامل انتظامی، ادوات حفاری کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ادامه داد: بر اساس گزارش مردمی در خصوص انجام حفاری غیرمجاز در یک منزل مسکونی در شهرستان گرمسار، تیم یگان حفاظت در محل حاضر و تعداد 5 نفر حین انجام حفاری در محل مشاهده و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

کربلایی غلامی افزود: بر اساس گزارش پلیس آگاهی استان در خصوص کشف اشیاء مشکوک در منزل سارقی در سمنان، یک تیم از یگان حفاظت به همراه کارشناس به محل اعزام و تعداد 11 قلم شی سفالی دارای ارزش تاریخی مشاهده شد و در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودای عتیقه جات از حفاری 13 متری در منزل شخصی تا حفاری در قلعه روستای تاریخی

سودای عتیقه جات از حفاری 13 متری در منزل شخصی تا حفاری در قلعه روستای تاریخی