مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 04:102021-07-04سياسي

آموزگار: شرایط ایجاد اتحادیه سراسری ناشران مهیاست


نایب رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران از درک صحیح ولی دیرهنگام مدیریت وزارت ارشاد نسبت به تشکیل اتحادیه ای سراسری سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، محمود آموزگار نایب رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در برنامه تقاطع فرهنگ رادیو گفت وگو درباره دغدغه تشکیل اتحادیه کشوری ناشران و کتابفروشان از سوی فعالان این صنف را این گونه تشریح کرد: ما از رسیدن به چنین مقصودی فاصله داریم که این مهم به بدنه صنف نشر برمی گردد.

* برخی موانع متوجه حوزه قانون گذاری و بخشی ناظر بر اجراست وی نسبت به لزوم آمادگی لازم برای دستیابی به کاری جمعی متذکر شد و گفت: این مسئله نیاز به آموختن دارد و شناخت و فهم به میزان زیادی بدین موضوع کمک می کند.

آموزگار قم و تهران را دو شهرِ دارای اتحادیه استانی خواند و سایر شهرستان ها را دارای تعاونی های نشر دانست و افزود: در همین دو اتحادیه هم با محدودیت های جغرافیایی رو به رو هستیم.

 اگر کسی خواستار تاسیس دفتر نشر از پل چمران به بالا باشد، با مشکلات جدی رو به رو است و نیازمند مراجعه به اتحادیه ای در شهرستان شمیرانات است.

آموزگار با تاکید بر اینکه در دولت یازدهم و دوازدهم همکاری صنف و دولت (ارشاد) به امیدواری هایی رسید و اقناع در دولت ایجاد شد که همیاری صنف، کمک های بسیاری به خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزگار: شرایط ایجاد اتحادیه سراسری ناشران مهیاست

آموزگار: شرایط ایجاد اتحادیه سراسری ناشران مهیاست