مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-01اقتصادي

موافقت هیات وزیران با تخصیص 50 میلیارد ریال به پیشگیری از سالک در دامغان


با پیگیری استاندار سمنان، هیات وزیران با اختصاص 50 میلیارد ریال به منظور جلوگیری از شیوع و انتشار بیماری سالک در بین ساکنین برخی مناطق و شهری و روستایی شهرستان دامغان موافقت کرد.

- ایسنا/سمنان با پیگیری استاندار سمنان، هیات وزیران با اختصاص 50 میلیارد ریال به منظور جلوگیری از شیوع و انتشار بیماری سالک در بین ساکنین برخی مناطق و شهری و روستایی شهرستان دامغان موافقت کرد.

هیئت وزیران با اختصاص مبلغ 50 میلیارد ریال به صورت هزینه ای از محل منابع بند (م) ماده 28 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) مصوبه 1393 به منظور جلوگیری از شیوع و انتشار بیماری سالک در بین ساکنین برخی مناطق شهری و روستایی شهرستان دامغان در استان سمنان موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان این مکاتبه به امضای معاون اول رییس جمهور ریسیده است در مکاتبه ی دکتر اسحاق جهانگیری ، معاون اول رییس جمهور با وزارت کشور که رونوشت این مکاتبه به استانداری سمنان ارسال شده ، آمده است : هیئت وزیران در جلسه 22 تیرماه 1400 به پیشنهاد وزارت کشور و با تایید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد یک مبلغ 50 میلیارد ریال به صورت هزینه ای از محل منابع بند (م) ماده 28 قانون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت هیات وزیران با تخصیص 50 میلیارد ریال به پیشگیری از سالک در دامغان

موافقت هیات وزیران با تخصیص 50 میلیارد ریال به پیشگیری از سالک در دامغان