مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 12:252021-06-29سياسي

ایجاد خانه هلال روانشناسی با همکاری جهاددانشگاهی و هلال احمر در کرمان


رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان از ایجاد خانه هلال روانشناسی با همکاری جهاددانشگاهی و هلال احمر استان در کرمان خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان از ایجاد خانه هلال روانشناسی با همکاری جهاددانشگاهی و هلال احمر استان در کرمان خبر داد.

دکتر مهدی بازمانده در دیدار با مدیرعامل و معاونان جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به کادر مجرب کلینیک خدمات تخصصی مشاوره روانشناسی جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: نگاه ما نگاه تعاملی است و امیدواریم بتوانیم در تعامل با جمعیت هلال احمر استان خدمات خوبی را در زمینه مشاوره، آموزش و پژوهش در این حوزه ارائه دهیم.

وی به آسیب های اجتماعی ایجاد شده بعد از حوادث اشاره و تصریح کرد: با ایجاد خانه هلال روانشناسی و ارائه آموزش های لازم در این زمینه می توانیم آسیب های اجتماعی بعد از اتفاقات ناگوار را کاهش دهیم.

بازمانده اظهار کرد: افراد در سنین مختلف هر کدام به نوعی با یک یا چند آسیب اجتماعی دست به گریبان هستند و این آسیب ها در زمان بحران بیشتر می شود، بنابراین می طلبد با برگزاری دوره های مشاوره و روانشناسی با بحران های ناشی از حوادث مقابله کرد.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی جهاددانشگاهی استان کرمان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد خانه هلال روانشناسی با همکاری جهاددانشگاهی و هلال احمر در کرمان

ایجاد خانه هلال روانشناسی با همکاری جهاددانشگاهی و هلال احمر در کرمان