مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 14:402021-06-25سياسي

300 برنامه با حضور خدام حرم رضوی در استان بوشهر برگزار شد


دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر گفت: در دهه کرامت بیش از 300 برنامه در شهرها و روستاهای استان بوشهر با حضور خدام حرم رضوی برگزار شد.

- ، اکبر قائدی با بیان اینکه تلاش گروه های جهادی در برنامه های دهه کرامت و مشارکت با خدام حرم رضوی ستودنی است اظهار داشت: در برنامه توزیع بسته معیشتی در عالیشهر بوشهر همکاری گروه جهادی شهید ضرغام درخشان و کانون خدمت رضوی خورشید طوس عالیشهر بوشهر ستودنی است.

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه کرامت بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد گفت: با همکاری گروه های جهادی بسته های معیشتی شامل مرغ، رب، برنج، حبوبات و دیگر مواد غذایی تهیه و در روز میلاد امام رضا علیه السلام بین نیازمندان در نقاط مختلف توزیع شد.

دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر از اجرا بیش از 300 برنامه در دهه کرامت خبر داد و افزود: این برنامه ها در شهرها و روستاهای استان بوشهر با حضور خدام حرم رضوی برگزار شد که آثار مهمی در پی داشت.

قائدی، به مراسم دهه کرامت در کنگان پرداخت و خاطر نشان کرد: با حضور خدام حرم رضوی مراسم ویژه ای در کنگان برگزار شد و امام جمعه این شهر نقش و جایگاه خدام را بسیار مهم دانست.

وی تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان، غبارروبی گلزار شهدا و جشن زیر سایه خورشید را از مهمترین برنامه ها دانست و تصریح کرد: با حضور خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 برنامه با حضور خدام حرم رضوی در استان بوشهر برگزار شد

300 برنامه با حضور خدام حرم رضوی در استان بوشهر برگزار شد