مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-16سياسي

خطبا، ذاکرین و شاعران آیینی مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کردند


خطباء، ذاکرین و شعرای ستایشگرِ اهل بیت (ع) با تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد ماه، تشویق عمومی به مشارکت در انتخابات را تواصی به حق و باعث یاس دشمنان اعلام کردند.

- به نقل از روابط عمومی خانه مداحان کشور، با لبیک به فرمان تاریخی رهبر عزیز انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، ضمن تبیین بیانات مهم معظم له، جلسه باشکوهی با حضور جمعی از خطبا، مادحین و شعرای شاخص اهل بیت (ع) برگزار شد.

متن بیانیه خطبا، ذاکرین و شعرای ستایشگر اهل بیت (ع) در تشویق ملت عزیز به اجرای فریضه دینی شرکت گسترده در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح به شرح ذیل است: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر از یکسو با طرح موضوع حکمرانی الهی، راه غلبه بر توطئه های دشمن را توصیه همگان به صبر و بصیرت نامیدند و از سوی دیگر به اهمیت انتخابات با مشارکت بالا و انتخاب درست تاکید کردند.

در این میان معظم له انتخابات ریاست جمهوری را خیلی مهم دانستند و نسبتِ قوای دیگر به ریاست جمهوری را در حد صفر ارزیابی کردند.

رهبر معظم انقلاب همچنین در سی و دومین سالگرد رحلت حضرت امام (ره) نیز فرمودند؛ امامِ بزرگوار انتخابات را فریضه ی دینی می دانستند و در وصیت نامه خود می گویند عدم حضور در انتخابات در برخی مقاطع چه بسی گناهی در رأس گناهان کبیره باشد و کوتاهی در مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطبا، ذاکرین و شاعران آیینی مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کردند

خطبا، ذاکرین و شاعران آیینی مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کردند