مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-14سياسي

آغاز شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات 1400 در یزد


کمتر از یک هفته تا روز سرنوشت ساز 28 خرداد باقی مانده و هرچه به این روز نزدیکتر می شویم تنور انتخابات در یزد داغ و داغ تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 40 انتخابات در سال های مختلف برگزار شده و همواره حضور مردم در این صحنه ها به عنوان یک پشتوانه قوی برای نظام اهمیت ویژه ای داشته است.

بر اساس آمارها و انتشار برگه های تعرفه رای در این سال ها که دوازده انتخاب ریاست جمهوری برگزار شده، مردم ایران اسلامی با وجود همه نارضایتی ها و گله مندی هایی که نسبت به عملکرد و رفتار مسئولان داشتند حضور حداکثری در پای صندوق های رای از خود نشان دادند.

مشارکت مردم در انتخابات ها به معنای تجدید پیمان با آرمان انقلاب و پایبندی به نظام و نشان دهنده اهمیت مدیریت کشور و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی است که مسیر آینده را چگونه طی خواهد کرد.

بررسی های خبرنگار فارس از استان یزد نشان می دهد که با نزدیک شدن به 28 خردادماه، مردم شور و حال بیشتری برای حضور در این انتخابات پیدا کرده و مانند ادوار گذشته، حضور چشمگیری در این دوره از انتخابات که به عنوان اولین انتخاب قرن از آن یاد می شود دارند.

شهروندان به ویژه رای اولی ها شور و شوق بیشتری برای حضور در پای صندوق های رای دارند و تنور انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات 1400 در یزد

آغاز شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات 1400 در یزد