مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-14اقتصادي

تخفیف صرفاً یک تسهیل خرید برای مردم است؛ نه کاهش قیمت کتاب!


معاون فرهنگ و کتاب مؤسسه خانه کتاب و ادبیات به تخفیف در طرح های فصلی کتاب اشاره کرد و گفت: تخفیف صرفا یک تسهیل خرید برای مردم است؛ نه کاهش قیمت کتاب! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، با توجه به اینکه قرار بود طرح بهارانه کتاب روز گذشته به پایان برسد اما استقبال علاقه مندان به کتاب دو روز دیگر گفت و گو در این راستا اظهار داشت: قرار بود طرح روز گذشته به اتمام برسد ولی با توجه به استقبال خریداران کتاب و در خواست کتابفروشی ها، طرح دو روز دیگر تمدید شد.

*  آشنایی مردم با کتابفروشی های محلات خود وی با بیان این مطلب افزود: افرادی که تاکنون موفق به تهیه کتاب نشدند، می توانند امروز و فردا به کتابفروشی های عضو طرح مراجعه کرده و از یارانه خرید 20 درصدی تا سقف 200 هزار تومان استفاده کنند.

به گفته نظربلند، برخی خریدها سقف 200 هزار تومان را هم رد می کند و لذا طرح فرصت خوبی برای آشنایی مردم با کتابفروشی های محلات خود بوده و کتابفروشی ها نیز با گردش مالی و مراجعه مشتریان رو به رو خواهند بود.

* تخفیف مقطعی است معاون فرهنگ و کتاب مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ادامه داد: در تخفیف هایی که تا سقف 50 درصد گذاشته شده و توسط خود کتابفروشی ها اعمال می شود، همه نوع کتابی یافت نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف صرفاً یک تسهیل خرید برای مردم است؛ نه کاهش قیمت کتاب!

تخفیف صرفاً یک تسهیل خرید برای مردم است؛ نه کاهش قیمت کتاب!