مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-14اجتماعي

جذب 1650 مراقب بهداشت برای مدارس


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه توانستیم در سال گذشته 1650 مراقب بهداشت را جذب کنیم گفت: در این ایام کتاب بهداشت و سلامت در کلاس دوازدهم تدوین شده و تمام دانش آموزانی که در امتحانات نهایی شرکت می کنند در درس بهداشت و سلامت هم امتحان می دهند.

- معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه توانستیم در سال گذشته 1650 مراقب بهداشت را جذب کنیم گفت: در این ایام کتاب بهداشت و سلامت در کلاس دوازدهم تدوین شده و تمام دانش آموزانی که در امتحانات نهایی شرکت می کنند در درس بهداشت و سلامت هم امتحان می دهند.

علاقه مندی دانش آموزان به این درس بالا بود و میانگین نمره این درس بالاترین سطح را به خود اختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرزاد حمیدی در مراسم اختتامیه جشنواره و پویش مدافعان و سفیران سلامت که به صورت مستقیم از شبکه شاد پخش شد با بیان اینکه آموزش همقطاران و انتقال مفاهیم با زبان کودکان بسیار موثر است گفت: آثار رسیده به پویش سفیران سلامت بسیار ارزشمند است و حتی جای آن دارد که چاپ شود و در تاریخ ماندگار شود.

300 هزار محصول فرهنگی و آموزشی واصله از سوی دانش آموزان که در پویش سفیران سلامت شرکت کردند این ارزش را دارد که در قالب مجلداتی چاپ و مستند شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 1650 مراقب بهداشت برای مدارس

جذب 1650 مراقب بهداشت برای مدارس