مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 22:552021-06-13بين الملل

گفتگوی تلفنی نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی با بایدن


کاخ سفید در بیانیه ای از گفتگوی تلفنی نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی با رییس جمهور آمریکا و توافق دو طرف برای هماهنگی پیرامون موضوعات منطقه ای از جمله ایران خبر داد.

- ، نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی در نخستین گفتگوی تلفنی خود پس از تصدی این منصب با جو بایدن رییس جمهور آمریکا رایزنی کرد.

بر اساس این گزارش، کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که بایدن شامگاه یکشنبه به منظور تبریک نخست وزیری بنت به صورت تلفنی با وی گفتگو کرد.

طبق این بیانیه، بایدن در این تماس تلفنی بر حمایت ثابت از روابط آمریکا و اسراییل و پایبندی راسخ به امنیت این رژیم تاکید کرد.

رییس جمهور آمریکا همچنین از عزم خود برای تعمیق همکاری بین ایالات متحده و اسراییل پیرامون چالش ها و فرصت های مختلف در منطقه خبر داد.

بیانیه کاخ سفید می افزاید: دو طرف و تیم هایشان به شکل نزدیک پیرامون موضوعات متعلق به امنیت منطقه ای از جمله ایران هماهنگی خواهند کرد.

در همین حال دفتر نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که بنت نخستین تماس تلفنی خود را با بایدن برقرار کرد و از رییس جمهور آمریکا به عنوان دوست بزرگ اسراییل یاد کرد.

طبق اعلام دفتر بنت، وی همچنین بر پایبندی به تحکیم روابط بین دو طرف و تقویت راهکارهای همکاری جهت تضمین امنیت اسراییل تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی با بایدن

گفتگوی تلفنی نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی با بایدن