مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 18:552021-06-13اجتماعي

آموزش و پرورش جزو اولویت های اول دولت بعدی باشد


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در دوره های گذشته آموزش و پرورش جزو اولویت های اول، دوم یا سوم دولت ها نبوده است، امید داریم در دولت بعدی جز اولویت های اول قرار بگیرد تا توجه بیشتری به این نهاد شود؛ - ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در دوره های گذشته آموزش و پرورش جزو اولویت های اول، دوم یا سوم دولت ها نبوده است، امید داریم در دولت بعدی جز اولویت های اول قرار بگیرد تا توجه بیشتری به این نهاد شود؛ زیرا آموزش و پرورش زیر بنای توسعه است.

قاسمعلی خدابنده در گفت گو با ایسنا در خصوص ارزیابی عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه آموزش و پرورش، اظهار کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم اولویت اصلی در حوزه آموزش وپرورش تحقق سند تحول بنیادین بود که در این راستا دولت برنامه ریزی هایی انجام داد تا اجرای سند را برای ما محقق کند.

با توجه به محدودیت ها، امکانات و مشارکت کم سایر دستگاه ها در اجرای این سند، اما آموزش و پرورش توانست تحقق اهداف سند را اجرایی کند.

وی افزود: مسئله بعدی در زمینه ایجاد فضاهای آموزشی است که در استان خراسان رضوی و کشور اتفاقات خوبی افتاد؛ از جمله مدارس گلی، خشتی و بخاری های نفتی در مناطق گازکشی شده جمع آوری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش جزو اولویت های اول دولت بعدی باشد

آموزش و پرورش جزو اولویت های اول دولت بعدی باشد