مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 16:002021-06-13اقتصادي

همه پرسی در سوییس درباره مهار همه گیری کرونا و مبارزه با تروریسم


بر اساس نظر سنجی ها؛ 61 درصد شهروندان سوییس در همه پرسی امروز (یکشنبه)، قانون کووید 19 را تایید می کنند که اختیارات دولت برای مبارزه با همه گیری ویروس کرونا را تمدید و هزینه های آن را بر جامعه و اقتصاد این کشور اروپایی سرشکن می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از تارنمای شبکه فرانس 24؛ همه پرسی سراسری سوییس که نتیجه اش تا پایان امروز مشخص می شود، افزون بر قانون کووید -19، در باره گسترش اختیارات پلیس برای مبارزه با تروریسم، کاهش انتشار گازکربنیک و ممنوعیت کاربرد سم های مصنوعی دفع آفات برگزار می شود.

موسسه جی اف اس بر اساس نظرسنجی ها پیش بینی کرده که 57 درصد رای دهندگان، قدرت و اختیارات گسترده تازه پلیس را برای مبارزه با تروریسم تایید می کنند که به ماموران امکان اقدام پیشگیرانه در هنگام رویارویی با تروریست بالقوه را می دهد.

بر اساس این قانون، چنانچه پلیس گمان برد که هر شهروند 12 ساله به بالا قصد اقدام های خشونت بار دارد، می تواند نظارت بیشتری بر او اعمال و تردد او را محدود کرده و شخص را تحت بازجویی قرار دهد.

پلیس با حکم دادگاه می تواند هر شهروند بالای 15 ساله را تا 9 ماه در بازداشت خانگی قرار دهد.

با وجود در امان ماندن سوییس تاکنون از حملات گسترده تروریستی همانند آنچه در همسایگان اروپایی اش رخ داده، اما مقام های این کشور بر بالا بودن سطح تهدید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه پرسی در سوییس درباره مهار همه گیری کرونا و مبارزه با تروریسم

همه پرسی در سوییس درباره مهار همه گیری کرونا و مبارزه با تروریسم