مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-13پزشكي

شهید مدافع سلامت «حسین هادوی» یکی از اهداکنندگان مستمر خون بود


مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: شهید مدافع سلامت «حسین هادوی» در زمره شهدای مدافع سلامت است، این شهید یکی از اهداکنندگان مستمر خون بود که خدمات و یاد این شهید برای همیشه ماندگار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، دکتر حمیدرضا اسلامی امروز در مراسم تجلیل از ایثارگری های شهید مدافع سلامت حسین هادوی که در طول عمرش 64 بار خون اهدا کرده بود در اداره کل انتقال خون خراسان رضوی، اظهار کرد: شهید هادوی جان خود را حین خدمت و بر اثر ابتلا به مراجعه کردند که 127 هزار و 460 نفر از این تعداد شرایط اهدا را داشته و از آن ها خونگیری شده است.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی اضافه کرد: این تعداد به علت شیوع کرونا نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش یافته اما از ابتدای سال جاری شاهد افزایش شمار اهداکنندگان خون در این استان هستیم.

وی ادامه داد: 6 درصد از کل اهداکنندگان خون در خراسان رضوی طی سال گذشته زن و بقیه مرد بودند که تعداد بانوان اهداکننده خون در استان نسبت به سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

اسلامی بیان کرد: طی این مدت 332 هزار و 509 کیسه خون و فرآورده های خونی توسط انتقال خون خراسان رضوی برای 62 بیمارستان زیرپوشش، 6 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی مستقر در خراسان رضوی تولید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید مدافع سلامت «حسین هادوی» یکی از اهداکنندگان مستمر خون بود

شهید مدافع سلامت «حسین هادوی» یکی از اهداکنندگان مستمر خون بود