مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:502021-06-13سياسي

تاثیر 15 درصدی کرونا بر عدم مشارکت مردم خراسان رضوی در انتخابات


 طبق نظرسنجی ها، حدود 15 درصد از مردم استان اعلام کرده اند که به علت نگرانی بابت کرونا، تصمیم به عدم شرکت در انتخابات دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: طبق نظرسنجی ها، حدود 15 درصد از مردم استان اعلام کرده اند که به علت نگرانی بابت کرونا، تصمیم به عدم شرکت در انتخابات دارند.

محمدصادق معتمدیان ظهر امروز در نشست خبری با موضوع انتخابات ضمن تبریک آغاز دهه کرامت اظهار کرد: روز 28 خرداد ماه یکی از بزرگترین رویدادهای سیاسی کشور برگزار خواهد شد.

امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم، به خصوص استان خراسان رضوی در این انتخابات باشیم.

وی افزود: در چهارچوب سیاست های کلان نظام درحوزه انتخابات، ارکان چهارگانه رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت از مولفه های اصلی انتخابات معرفی شده اند و برای دستگاه های مختلف مسئولیت هایی پیش بینی شده و ما به عنوان بخشی از وزارت کشور، برای هر مولفه مسئولیت هایی داریم.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه امنیت به عنوان یکی از مهم ترین مولفه های انتخابات محسوب می شود، افزود: ما هم در استان از سال گذشته تلاش کردیم تا با طراحی اطلس امنیتی استان، فرصت ها و تهدیدهایی که در بحث امنیت استان وجود دارد را شناسایی کنیم و تمهیدات لازم را در این رابطه بیاندیشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر 15 درصدی کرونا بر عدم مشارکت مردم خراسان رضوی در انتخابات

تاثیر 15 درصدی کرونا بر عدم مشارکت مردم خراسان رضوی در انتخابات