مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-13سياسي

آیت الله نوری همدانی: حضور در انتخابات واجب شرعی و عقلی است


مشارکت حدّاکثری مردم در انتخابات، حضوری که هم واجب شرعی است و هم واجب عقلی، اما واجب شرعی است به دلیل آنکه این نظام که با آن همه فداکاری ها و تقدیم شهیدان بوجود آمده است حفظ آن واجب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در بیانیه ای با اشاره به این که حضور در انتخابات واجب شرعی و عقلی است، تاکید کرد: از ملت با بصیرت ایران انتظار می رود با مشارکت حدّاکثری و شکوهمند خود، تبلیغات دشمنان نظام را خنثی کنند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید در این بیانیه آمده است: انتخابات با شکلی که هم اکنون در جمهوری اسلامی انجام می گیرد نعمتی است که به برکت انقلاب اسلامی بوجود آمده است و باید توجه داشته باشیم که در این انتخابات دو مطلب حائز اهمیت است.

بیانیه ادامه یافته است: مشارکت حدّاکثری مردم در انتخابات، حضوری که هم واجب شرعی است و هم واجب عقلی، اما واجب شرعی است به دلیل آنکه این نظام که با آن همه فداکاری ها و تقدیم شهیدان بوجود آمده است حفظ آن واجب است که امام راحل (اعلی الله مقامه) فرمودند: حفظ نظام از اوجب واجبات است و پیروی از راه شهداء است و حضور در انتخابات بیعت مجدّد با نظام اسلامی است و مؤثر در حفظ نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: حضور در انتخابات واجب شرعی و عقلی است

آیت الله نوری همدانی: حضور در انتخابات واجب شرعی و عقلی است