مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-13اقتصادي

برنامه بانک مرکزی برای وام به بنگاه ها


بانک مرکزی روز گذشته دستورالعمل تامین مالی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط را ابلاغ کرد که بدین منظور شش اولویت برای اعطای تسهیلات به بنگاه ها در نظر گرفته است.

- بانک مرکزی روز گذشته دستورالعمل تامین مالی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط را ابلاغ کرد که بدین منظور شش اولویت برای اعطای تسهیلات به بنگاه ها در نظر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این اعلام شده بود که برنامه بانک مرکزی برای پشتیبانی مالی از SMEها (بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط) در سال جاری، اختصاص مبلغی حدود 100 هزار میلیارد تومان از سوی بانک ها برای اعطای سرمایه در گردش به این واحدها است.

روز گذشته نیز این بانک در راستای شعار سالجاری دستورالعمل تأمین مالی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط در سال 1400 را ابلاغ کرد که طبق آن 6 اولویت زیر برای اعطای تسهیلات و ایجاد تعهدات برای بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط در نظر گرفته شده است: 1) بنگاه های اقتصادی معرفی شده از سوی کارگروه های استانی (مشروط به احراز توجیه فنی، مالی و اقتصادی مناسب فعالیت توسط موسسه اعتباری).

2) بنگاه های اقتصادی که محصولات آنها از بازار فروش قابل قبولی برخوردار باشد و منجر به انباشته شدن محصولات در انبار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه بانک مرکزی برای وام به بنگاه ها

برنامه بانک مرکزی برای وام به بنگاه ها