مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-13سياسي

نامه 65 رییس دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی به روحانی


روسای 65 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی سراسر کشور، در نامه ای به رییس جمهوری، از توجه دولت به حوزه سلامت کشور، قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، نظام سلامت از سایر شاخص های بهداشتی مثل مراقبت مادر، کودک، سالمندان، واکسیناسیون، ارتقای جایگاه پژوهشی حوزه سلامت و…، غافل نبوده است.

در هشت سال گذشته، نظام سلامت تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی نظام شد و در قالب طرح تحول سلامت، از حمایت دولت و همه حوزه های نظام برخوردار گردید.

اگر نتایج اجرای طرح تحول سلامت در سایه این حمایت ها به نتیجه نمی رسید، مقابله با ویروس کووید 19 در چنین شرایطی بسیار دشوارتر می بود.

امید داریم در آینده نیز چونان گذشته، حوزه سلامت و نقاط قوت و ضعف آن در چارچوب اصول سوم، بیست و نهم و چهل سوم قانون اساسی و سیاست های کلی نظام در حوزه سلامت، به عنوان یکی از اولویت های اصلی کشور بدور از سیاست ورزی و دخالت اظهارنظرهای غیرکارشناسی به خدمت رسانی به مردم شریف ایران ادامه دهد.

ازین رو، بار دیگر و به نمایندگی از مدافعان سلامت این سرزمین، تدبیر و توجه آن جناب و دولت به مقوله خطیر سلامت را ارج نهاده و برایتان از درگاه احدیت، سلامت و سعادت آرزو می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 65 رییس دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی به روحانی

نامه 65 رییس دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی به روحانی