مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-13پزشكي

تمدید مهلت ثبت نام انسولین در یزد/ تاکنون 17 هزار دیابتی ثبت نام کردند


مدیر مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت یزد با بیان اینکه تا ثبت نام تمام بیماران دیابتی بطور کامل انجام نشود طرح توزیع انسولین آغاز نخواهد شد گفت : - دکتر سیدمحمدرضا آقایی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که مهلت ثبت نام تا اطلاع ثانوی تمدید شده است، اظهار کرد: تمام بیماران دیابتی که انسولین دریافت می کنند، می توانند فقط با مراجعه به سایت www.

ydrc.

ir  ثبت نام انجام دهند.

وی ساماندهی بیماران دیابتی، توزیع عادلانه انسولین و تسهیل در دریافت انسولین را از جمله اهداف این طرح دانست و افزود: برای ثبت نام در این طرح، هیچ گونه وجهی از طرف وزارت بهداشت دریافت نمی شود و مراجعه به درب منازل بیماران نخواهیم داشت.

مدیر مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت استان یزد با اشاره به این که سایت اعلام شده مختص ساکنان استان یزد است،اظهار کرد: از هشتم اردیبهشت تاکنون، 17 هزار یزدی برای دریافت انسولین در سایت ثبت نام کردند.

دکتر آقایی تصریح کرد: همشهریان در صورت داشتن هرگونه سوال می توانند همه روزه از ساعت 8 تا 12 ظهر، با شماره 37283237 تماس بگیرند.

مدیر مرکز تحقیقات درمانی یزد با اشاره به این که 100 هزار نفر در استان یزد مبتلا به دیابت هستند خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود 20 هزار نفر انسولین دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام انسولین در یزد/ تاکنون 17 هزار دیابتی ثبت نام کردند

تمدید مهلت ثبت نام انسولین در یزد/ تاکنون 17 هزار دیابتی ثبت نام کردند