مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 18:002021-06-12حوادث

مهاجمان تبر به دست تسلیم شدند


دو مرد شرور که با یک تبر به راننده خودروی پژو حمله و وی را بشدت مجروح کرده بودند پس از 20 روز خود را ‏به مرجع قضایی معرفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، اوایل خرداد فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد سرنشین یک خودروی پژو ‏پرشیا در جاده کمربندی گرگان با راننده یک خودروی پژو آردی درگیر شده و با ضربه های تبر راننده را بشدت مجروح کرده و ‏با همدستش متواری شده اند.

از آنجا که انتشار این تصاویر در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت پلیس بلافاصله به آن واکنش نشان داده و سرهنگ رضا ‏رضی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به درگیری و نزاع همراه با تبر در گرگان، از دستور ویژه فرمانده ‏انتظامی استان برای دستگیری عامل تبرکشی خبر داد و گفت: شامگاه جمعه 31 اردیبهشت به دنبال اعلام مرکز فوریت های ‏پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری شدید در کمربندی گرگان حوالی خط زنگیان، بلافاصله مأموران آگاهی و اطلاعات ‏کلانتری 13 شهرستان به محل اعزام شدند.

نخستین بررسی ها نشان می داد ضاربان و مجروح حادثه از دوستان قدیمی بوده اند ‏که به دنبال یکسری اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده اند.

وی با بیان اینکه مجروح بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد، گفت: با حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد مضروب به ‏دلیل ضربات تبر از چند ناحیه پا، دست و کمر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجمان تبر به دست تسلیم شدند

مهاجمان تبر به دست تسلیم شدند