مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 18:002021-06-12سياسي

عراقچی: فکر نمی کنم ظرف هفته جاری بتوانیم به جمع بندی نهایی در وین برسیم


معاون وزیر امور خارجه ایران با بیان این که مذاکرات ما موکول به انتخابات نیست، گفت: فکر نمی کنم ظرف هفته جاری بتوانیم به جمع بندی نهایی در وین برسیم.

پبه گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رییس هیأت ایرانی شرکت کننده در مذاکرات وین امروز (شنبه) در پایان دور جدید نشست کمیسیون مشترک برجام عنوان کرد: امروز ششمین دور مذاکرات با یک جلسه کمیسیون مشترک شروع شد و تصمیم بر این گرفته شد که به کار سرعت بیشتری داده شود و مذاکراتی که کماکان مورد اختلاف است را در جلسات متعدد کارشناسی و سیاسی مورد بحث قرار دهیم و راه حل های لازم برای آنها پیدا شود.

وی که با خبرگزاری صدا و سیما گفت وگو می کرد، افزود: با وضعیت پیچیده ای مواجه هستیم به این دلیل که هم بازگشت آمریکا به برجام یکسری مسائل فنی، حقوقی و سیاسی دارد و هم راستی آزمایی اقدامات آمریکا، از پیچیدگی هایی برخوردار است و باید برای آن برنامه ریزی شود و در آن خصوص دقت شود و برای آن شاخص تعیین شود.

معاون وزیر خارجه بیان کرد: همین طور اقداماتی که ایران باید انجام دهد، طبیعتا با توجه به پیشرفت های سریع علمی و فنی که ایران در این مدت انجام داده نحوه تنظیم آنها با بازگشت به برجام پیچیدگی های خودش را دارد و اینها بحث های مفصلی را می برد و مجموعه این اقدامات در چه جدول زمانی بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: فکر نمی کنم ظرف هفته جاری بتوانیم به جمع بندی نهایی در وین برسیم

عراقچی: فکر نمی کنم ظرف هفته جاری بتوانیم به جمع بندی نهایی در وین برسیم