مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 16:352021-06-12سياسي

اخلاق مداری خلا امروز جامعه ما


علی بابایی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره ارزیابی خود نسبت به مناظرات اخیر و عملکرد کاندیدا ها اظهار کرد: - نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اخلاق مداری خلا مروز جامعه ما است و آقای رییسی اخلاق را به درستی اجرا می کند و این خلا را برطرف کرده است.

علی بابایی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره ارزیابی خود نسبت به مناظرات اخیر و عملکرد کاندیدا ها اظهار کرد: استراتژی آقای رییسی در مناظرات اخیر بسیار خوب بوده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اخلاق مداری خلا امروز جامعه ما است و آقای رییسی اخلاق را به درستی اجرا می کند و این خلا را برطرف کرده است.

بابایی با اشاره به کلیدواژه های طلایی که سید ابراهیم رییسی در مناظرات به کار می برد گفت: عدم مدیریت درست در حوزه های اجرایی از جمله کلید واژه هایی است که آقای رییسی آن ها را به کار می برند.

وی ادامه داد: همچنین پیشگیری از فساد موضوع مهم دیگری است که آقای رییسی به آن اشاره می کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به فساد های اجرایی گفت: باید توجه داشته باشیم فساد نباید در دستگاه های مختلف وجود داشته باشد و باید در مرحله اول این فساد ها پیشگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق مداری خلا امروز جامعه ما

اخلاق مداری خلا امروز جامعه ما