مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-12فرهنگي

اکران فیلم «بی سرزمین» تورج اصلانی در سینماهای عراق


بی سرزمین به کارگردانی تورج اصلانی در سینماهای سراسر کشور عراق اکران می شود.

منصور جهانی ـ فیلم سینمایی بی سرزمین سومین ساخته بلند تورج اصلانی، با بازی هانی مجتهدی خواننده سرشناس کُرد و محصول مشترک کشورهای عراق و سوریه، به مناسبت عید سعید قربان؛ در سینماهای سراسر کشور عراق اکران می شود.

فیلم سینمایی بی سرزمین (بی نیشتمان) Landless به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی تورج اصلانی، تولید کمپانی سینمایی ماد مووی MAAD Movie و همچنین محصول مشترک ره ز هه لکه وت ره شید Raz Halkawt Rashid از اقلیم کردستان عراق و سوریه؛ قرار است به مناسبت عید سعید قربان؛ یعنی از روز 29 تیر ماه امسال (20 ژوئن 2021) و روزهای بعد از آن، اکران سراسری آن، در سینماهای شهرهای مختلف اقلیم کردستان آغاز شود و در ادامه، در سینماهای دیگر شهرهای کشور عراق روی پرده برود.

هانی مجتهدی خواننده سرشناس کُرد مقیم کشور آلمان، برای نخستین بار در یک اثر سینمایی به ایفای نقش پرداخته است و علاقمندان به سینما، می توانند چهره جدیدی از این هنرمند مطرح کُرد؛ بر روی پرده سینماهای اقلیم کردستان و دیگر شهرهای کشور عراق ببینند.

در بی سرزمین سومین ساخته بلند تورج اصلانی؛ ترکیبی از بازیگران سرشناس کشورهای ترکیه، سوریه، عراق و اقلیم کردستان؛ در کنار هانی مجتهدی به چهار زبان کُردی، ترکی، عربی و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم «بی سرزمین» تورج اصلانی در سینماهای عراق

اکران فیلم «بی سرزمین» تورج اصلانی در سینماهای عراق