مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-12بين الملل

خوشحالی رژیم صهیونیستی از حق رأی امارات در شورای امنیت سازمان ملل


منابع عبری زبان گزارش دادند که تل آویو از عضویت غیردائم امارات در شورای امنیت سازمان ملل به دلیل جانبداری از این رژیم در صدور قطعنامه های آتی ابراز خرسندی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع عبری زبان، امروز (شنبه)، گزارش دادند که تل آویو از انتخاب شدن امارات به عنوان یکی از اعضای غیردائم شورای امنیت سازمان ملل متحد خوشحال است.

روزنامه العربی الجدید به نقل از روزنامه عبر ی زبان تایمز اسراییل  در این خصوص گزارش داد که تل آویو امیدوار است که عضویت امارات در شورای امنیت موجب شود، سازمان ملل با جانبداری کم تری علیه اسراییل قطعنامه صادر کند.

روزنامه تایمز اسراییل در ادامه گزارش خود اشاره کرد که تکیه تل آویو به ایجاد تحول در روند رأی دهی های شورای امنیت در ارتباط با این رژیم، پس از آن بود که تونس موضعی خصمانه علیه رژیم صهیونیستی اتخاذ و چند طرح علیه تل آویو ارائه کرد.

در ادامه این گزارش، همچنین آمده است که تل آویو از انتخاب شدن برزیل، آلبانی، غنا و گابن نیز به عنوان اعضای غیردائم شورای امنیت در کنار امارات ابراز خرسندی کرده چراکه کشورهای یادشده نیز روابطی مستحکمی با تل آویو دارند.

طبق این گزارش، گیلعاد اردان نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد نیز به سفرای پنج کشور مذکور تبریک گفته و ابراز امیدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشحالی رژیم صهیونیستی از حق رأی امارات در شورای امنیت سازمان ملل

خوشحالی رژیم صهیونیستی از حق رأی امارات در شورای امنیت سازمان ملل