مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-12سياسي

نیازمند تقویت اتحاد قلبی و همدلی مردم با امام جامعه هستیم


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امروزه ما باید دنبال این باشیم که مردم با امام جامعه اتحاد قلبی بیشتری برقرار کنند.

- ، حجت الاسلام محمدرضا طاهری ظهر شنبه در جمع مردم خورموج اظهار داشت: وقتی مدیریت پیامبران را در قرآن مورد مطالعه قرار می دهیم، ابلاغ پیام توحید، اجتناب از طاغوت، مبارزه با فساد و اقامه عدل و قسط در جامعه را به عنوان چهار هدف مهم برای رسالت پیامبران می یابیم.

وی ابلاغ پیام توحید را هدف اول انبیا الهی عنوان کرد و افزود: در این آیه بیان شده که خداوند برای هر قومی پیامبری فرستاده تا دو پیام را برای مردم برسانند؛ اول اینکه بنده خدا باشند و هیچ تأثیرگذاری در عالم غیر از خدا نپذیرند و در مرحله دوم اجتناب، و از آن مهم تر مبارزه با طاغوت ها است که جز وظایف پیامبران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه قرآن مملو از مبارزه پیامبران با طاغوت هاست، اضافه کرد: پیامبر عنصری فعال، مبارز و با نشاط در جامعه بوده است و جدایی دین از سیاست معنا ندارد.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه در سه قرن گذشته افراد تخریب گر دین، تمام تلاش خود را به کار بستند تا پیامبران را یک شخصیت غیر دینی معرفی کنند، ابراز داشت: قرآن کریم ایستادگی در برابر طاغوت و مبارزه با فساد در جامعه را وظیفه پیامبر می داند و مبارزه با هر گونه جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تقویت اتحاد قلبی و همدلی مردم با امام جامعه هستیم

نیازمند تقویت اتحاد قلبی و همدلی مردم با امام جامعه هستیم