مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-12پزشكي

مسئولان ستادها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس تر باشند


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شرایط ابتلا به کرونا در ایلام متعادل است و باید پروتکل های بهداشتی در همه ستادها و تبلیغات انتخابات ها به صورت ویژه ای رعایت شود.

- ایسنا/ایلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شرایط ابتلا به کرونا در ایلام متعادل است و باید پروتکل های بهداشتی در همه ستادها و تبلیغات انتخابات ها به صورت ویژه ای رعایت شود.

دکتر محمد کریمیان در نشست ستاد کرونای استان اظهار با بیان اینکه استان ایلام از نظر تعداد ابتلا و بستری و حتی فوت دارای شرایط بهتری بوده و در کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار است، اظهار کرد:شرایط ابتلا به کرونا در ایلام متعادل است و باید پروتکل های بهداشتی در همه ستادها و تبلیغات انتخابات ها به صورت ویژه ای رعایت شود.

وی گفت: با توجه به ورود موج جدید کرونای آفریقایی و هندی از سمت شرق به داخل کشور نیاز است نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساسیت بیشتری به خرج دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه کارشناسان مرکز بهداشتی در همه ستادهای انتخاباتی حضور پیدا می کنند و مسائل بهداشتی را مد نظر قرار می دهند و تذکرات لازم را به فرمانداران اعلام می کنند، تصریح کرد: شهرهای ایلام، دهلران و چوار همچنان در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان ستادها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس تر باشند

مسئولان ستادها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس تر باشند