مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-12پزشكي

واکسن های وارداتی علیه کرونا حذف نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کیانوش جهانپور روز شنبه در حاشیه مراسم رونمایی از مستند شنا با دست های بسته و عکس مدافعان سلامت در جمع خبرنگاران افزود: - سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: واکسن های وارداتی علیه ویروس کرونا با توجه به تولید واکسن های برکت، فخرا، پاستور و غیره، حذف نمی شود و ممنوعیتی در این زمینه نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کیانوش جهانپور روز شنبه در حاشیه مراسم رونمایی از مستند شنا با دست های بسته و عکس مدافعان سلامت در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر در پی توافق با خارجی ها خرید و پیش خرید واکسن داریم و با تولید واکسن های ایرانی نیز سرعت واکسیناسیون عمومی علیه کرونا افزایش می یابد.

وی اظهار داشت: اکنون در فاز 1 واکسن برکت بی خطری و در فاز 2 ایمنی زایی بررسی شده و در مرحله اول تزریق این واکسن به داوطلبان انجام و مرحله دوم نیز آغاز شده و با توجه به اینکه در شرایط بحران هستیم مانند کشور های دیگر بعد از اطمینان از ایمنی زایی، منتظر نتایج فاز 3 نمانده و تزریق واکسن را داوطلبانه آغاز کردیم.

جهانپور با بیان اینکه باید روزانه 150 ایرانی واکسن دریافت کنند، ادامه داد: همه گزارش ها در مورد واکسن برکت مطلوب بوده و چند صد هزار دز تولید شده و با توجه به نظر کمیته های مشورتی که عنصر مصلحت هستند و مراج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن های وارداتی علیه کرونا حذف نمی شود

واکسن های وارداتی علیه کرونا حذف نمی شود