مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 21:252021-06-09ورزشي

آغاز تبلیغات رسمی انتخابات شوراها/ رقابت «نامزدها» در میدان مجازی


با آغاز رسمی تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شور انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنها در میدان مجازی و حقیقی به اوج خواهد رسید.

- با شرایط متفاوت تری انجام می شود به طوری که بازار تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از سوی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا داغ شده است.

رقابت نامزدها در میدان مجازی آنچه قابل ملاحظه و توجه است، گرم بودن بازار فعالیت کانال ها و گروه های مجازی نامزدهای انتخابات شوراها است، هرکدام از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی اقدام به راه اندازی گروه های مجازی برای خود کرده اند و هواداران آنها نیز در اقشار مختلف با راه اندازی کمپین ها و گروه های مختلف حمایت خود را از نامزدها اعلام می کنند.

برخی مجامع ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز با تهیه لیست هایی نامزدهای مورد تأیید و حمایت خود را به مردم معرفی کرده اند تا به این طریق انتخاب افراد اصلح و تأیید شده تسهیل شود.

البته همچنان پوسترهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی به مانند سال های گذشته روی دیوارهای شهر و پشت شیشه مغازه ها خودنمایی می کند تا بر شور رقابت ها افزوده شود و مردم راحت تر بتوانند با کاندیداها آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تبلیغات رسمی انتخابات شوراها/ رقابت «نامزدها» در میدان مجازی

آغاز تبلیغات رسمی انتخابات شوراها/ رقابت «نامزدها» در میدان مجازی