مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 17:402021-06-03سياسي

اختصاص بودجه 400 میلیارد تومانی برای شبکه آب و فاضلاب مسجدسلیمان


نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه 400 میلیارد تومانی برای شبکه آب و فاضلاب شهرستان مسجدسلیمان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا ورناصری در نشست خبری مجمع نمایندگان خوزستان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: حوزه انتخابیه من هشت شهر و یک هزار و 265 روستا دارد؛ این حوزه بزرگ ترین حوزه انتخابیه خوزستان بوده که میان لرستان و چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

وی افزود: برخی از اقدامات بعد از 42 سال در حوزه های انتخابیه انجام شده که از آن جمله می توان به اختصاص بودجه 400 میلیاردی برای شبکه آب و فاضلاب مسجدسلیمان اشاره کرد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تنش آبی 700 روستای خوزستان 114 روستای آن متعلق به حوزه های من است که برای بخش اعظمی از آن تأمین اعتبار شده است؛ همچنین در بخش برق نیز در یک سال اخیر برای حدود 30 روستا برق رسانی شد.

ورناصری در خصوص پروژه های جاده ای گفت: جاده های حوزه انتخابیه من به جاده های مرگ معروف هستند و اولین نطق من در مجلس نیز در حوزه آب و جاده بود و در همین مدت کوتاه نمایندگی بحث چهار خطه شدن جاده اهواز به مسجدسلیمان از چهار جبهه شروع شده و پیشرفت فیزیکی خوبی نیز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بودجه 400 میلیارد تومانی برای شبکه آب و فاضلاب مسجدسلیمان

اختصاص بودجه 400 میلیارد تومانی برای شبکه آب و فاضلاب مسجدسلیمان