مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 13:302021-06-02حوادث

شناسایی بیش از 500 پرونده مربوط به داروهای تقلبی


رییس پلیس فتا ناجا از شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان داروهای تقلبی و غیرمجاز توسط پلیس فتا طی عملیات پانجیا 14 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، قلب و عروق، بیماری های دیابت و حوزه بیماری های پوست و مو و همچنین اقلام آرایشی و سایر موردهای غیرمجاز شناسایی و ضبط شد.

سردار مجید افزود: برابر تحلیل های صورت گرفته در این رابطه توسط کارآگاهان سایبری، 50 درصد بسترهای این موارد مربوط به شبکه اجتماعی اینستاگرام، 17 درصد مربوط به تلگرام و بالغ بر 30 درصد مربوط به سایت های آگهی محور است که گزارشات تکمیلی به مبادی ذی ربط اعلام شده است.

وی بابیان اینکه بیشتر پرونده های احصاء شده مربوط به استان های تهران، آذربایجان غربی، البرز، خوزستان، گیلان و خراسان جنوبی می باشد، خاطرنشان کرد: اهداف مبنایی و کلان این عملیات که دارای خاستگاه قانونی، بهداشتی و پلیسی است این است که می بایست به صورت مستمر انجام شود و به عنوان مطالبات ما از سازمان اینترپل جهانی در نظر گرفته شده و بلافاصله پس از رصد کارشناسان سایبری، در خصوص شناسایی باندها و عوامل مربوطه اقدامات لازم صورت پذیرد.

رییس پلیس سایبری کشور به هم وطنان توصیه کرد: اقلام بهداشتی و دارویی موردنیاز خود را صرفاً از داروخانه های سطح شهر و واحدهای مسئول تهیه کنند و از ثبت سفارش اقلام بهداشتی از طریق سایت های غیرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 500 پرونده مربوط به داروهای تقلبی

شناسایی بیش از 500 پرونده مربوط به داروهای تقلبی