مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 06:152021-05-31سياسي

پرونده خانواده خرمدین به کجا رسید؟/ توضیحات یک مقام پزشکی قانونی تهران


رییس بخش معاینات روانپزشکی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران درباره پرونده خانواده خرمدین گفت: اخیرا نیز یک سری آزمایشات روانی تکمیلی از این زوج گرفته شده و نوبت اول و دوم این آزمایشات در هفته گذشته در یکی از دانشگاه های تهران انجام شده و ما منتظر نتایج .

- ایلنا نوشت: رییس بخش معاینات روانپزشکی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده خانواده خرمدین گفت: اگرچه نکته هایی در خصوص این پرونده یافت شده است، اما به دلیل وجود ابهام فعلا توافق نظر نداریم و باید برای رفع ابهام صبر کنیم.

مهدی صابری رییس بخش معاینات روانپزشکی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران درباره بررسی روانپزشکی افراد در پرونده های کیفری گفت: طبق قانون، مجرمان در ارتکاب جرائم مهم و جرائمی که از نظر قانون، درجه 4 به بالا حساب می شوند و شامل موارد متعددی مانند قتل، تجاوز به عنف، سرقت مسلحانه، آدم ربایی و .

است، باید از نظر روانی بررسی شوند و وضعیت روانی آنان ارزیابی شده و در قالب گزارشی یا تشکیل پرونده شخصیت به دادگاه ارائه شود.

بررسی وضعیت روانی مجرمان در جرائم درجه 4 به بالا در بخش روانپزشکی قانونی وی ادامه داد: پرونده های کیفری بیشتر از دادسرا به ما ارجاع داده می شوند؛ یعنی زمانی که فرد در تحقیقات دادستانی است، پرونده وی به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده خانواده خرمدین به کجا رسید؟/ توضیحات یک مقام پزشکی قانونی تهران

پرونده خانواده خرمدین به کجا رسید؟/ توضیحات یک مقام پزشکی قانونی تهران