مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 09:252021-05-24سياسي

خالقی: با مطالعه و آگاهی به فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری رأی دهید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با هدف ایجاد یک فضای گفتمان و تبیین مسائل روز برای دانشجویان، - یک کارشناس سیاسی گفت: حوادث و اتفاقات سیاسی دو دهه اخیر در کشور اهداف و نگرش جناح های سیاسی را به خوبی مشخص کرده و افراد می توانند با مطالعه و آگاهی در انتخابات ریاست جمهوری، فرد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با هدف ایجاد یک فضای گفتمان و تبیین مسائل روز برای دانشجویان، کرسی آزاد اندیشی دانشجویی را با موضوع انتخابات 1400 در فضای مجازی و پلتفرم اسکای روم برگزار کرد.

در این برنامه، جلال خالقی خبرنگار و کارشناس رسانه و سیاسی به عنوان میهمان در کنار فعالان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر حضور داشت.

در ابتدای برنامه تعدادی از دانشجویان نظرات موافق و مخالف خود را در خصوص عملکرد جناح های سیاسی کشور و اشخاص در طی چند سال اخیر برای توسعه و آبادنی کشور بیان کردند.

خالقی در این کرسی آزاد اندیشی دانشجویی، بیان کرد: کارنامه و سوابق اجرایی افراد یعنی کاندیداهای ریاست جمهوری اسلامی در زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالقی: با مطالعه و آگاهی به فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری رأی دهید

خالقی: با مطالعه و آگاهی به فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری رأی دهید