مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-16اقتصادي

ظرفیت مشاغل سنتی و روتین در روستاها پایین است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: ظرفیت مشاغل سنتی و روتین در روستاها پایین است و به منابع از جمله آب و خاک فشار می آورد و باید از این مشاغل مرسوم فاصله بگیریم.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان: ظرفیت مشاغل سنتی و روتین در روستاها پایین است ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: ظرفیت مشاغل سنتی و روتین در روستاها پایین است و به منابع از جمله آب و خاک فشار می آورد و باید از این مشاغل مرسوم فاصله بگیریم.

خالد جعفری در چهارمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان که با دستور کار ارائه نتایج طرح (توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی) برگزار شد، با اشاره به سهم 200 میلیارد تومانی کردستان از مرحله پنجم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، این تسهیلات را فرصت خوبی برای اشتغالزایی در روستاها عنوان و اظهار کرد: از سال 97 تاکنون بیش از 360 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان جذب و در ایجاد صنایع پیشین و پسین کشاورزی صرف شده لذا باید همه دستگاه ها برای جذب این تسهیلات تلاش و تسهیلگری کنند.

وی افزود: اقدامات خوبی در زمینه ایجاد اشتغال روستایی انجام شده اما پایداری این مشاغل بسیار مهم است بنابراین باید نواقص کارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مشاغل سنتی و روتین در روستاها پایین است

ظرفیت مشاغل سنتی و روتین در روستاها پایین است