مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 20:152021-05-15بين الملل

نتانیاهو کشتار کودکان و زنان فلسطینی را «منصفانه» خواند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از حجم گسترده عملیات راکتی و موشکی گروه های مقاومت فلسطینی غافلگیر شده، - نتانیاهو کشتار کودکان و زنان فلسطینی را منصفانه خواند نخست وزیر رژیم صهیونیستی با منصفانه توصیف کردن کشتار کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه، تهدید کرد که به حملات شدیدتر علیه فلسطینیان ادامه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از حجم گسترده عملیات راکتی و موشکی گروه های مقاومت فلسطینی غافلگیر شده، بامداد یکشنبه به رجزخوانی تلویزیونی علیه نوار غزه پرداخت.

نتانیاهو با منصفانه توصیف کردن کشتار کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه، مدعی شد: هیچ جنگی تاکنون منصفانه تر از این [نبرد] نبوده، آنها به ما در تعطیلات حمله کردند و کودکان ما را کشتند! به نوشته رسانه های صهیونیستی، وی با اشاره به تماس تلفنی که با جو بایدن رییس جمهور آمریکا داشته، گفت: بایدن و کشورهای مختلفی از جمله اتریش، اسلواکی، جمهوری چک، ابراز حمایت و همدردی کردند.

آنها می دانند که ما منصفانه می جنگیم! نخست وزیر رژیم کودک کش اسراییل با ادعای اینکه فقط اهداف نظامی را در نوار غزه هدف قرار می دهند، اظهار داشت: ما به نبرد با قدرت کامل ادامه می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو کشتار کودکان و زنان فلسطینی را «منصفانه» خواند

نتانیاهو کشتار کودکان و زنان فلسطینی را «منصفانه» خواند