مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-15سياسي

افراد 70 سال به بالا برای واکسیناسیون مراجعه کنند


استاندار قم با اشاره به روند نزولی شیوع کرونا در سراسر کشور از هم استانی های بیش از 70 سال خواست برای تزریق واکسن به یکی از مراکز واکسیناسیون قم مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و پس از نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت و گو با خبرنگاران با تقدیر از مردم متدیّن استان برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراسم های ماه مبارک رمضان و همچنین نماز عید سعید فطر اظهار کرد: گزارش های مطرح شده از استان های مختلف کشور در ستاد ملی مبارزه با کرونا نشان می دهد الحمد الله یک روند نزولی در موضوع کرونا در سراسر کشور در حال طی شدن است که البته محدودیت های سفر نیز در این روند کاهشی مؤثر بوده است.

وی افزود: خوشبختانه بیشتر مردم هم محدودیت های کرونایی را رعایت کرده و به ویژه در تعطیلات عید سعید فطر به مسافرت نرفته اند.

استاندار قم همچنین درباره روند واکسیناسیون خاطرنشان کرد: گزارش ها در این موضوع بیانگر آن است که خوشبختانه هم از نظر تهیه واکسن و هم از نظر انجام واکسیناسیون، روند مطلوبی در حال اجراست.

سرمست با بیان اینکه واکسیناسیون افراد 70 تا 75 سال از امروز در استان آغاز می شود اذعان کرد: تأکید داریم که واکسیناسیون گروه های سنّی اعلام شده با رعایت همه پروتکل ها و عدم تجمّعات همراه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد 70 سال به بالا برای واکسیناسیون مراجعه کنند

افراد 70 سال به بالا برای واکسیناسیون مراجعه کنند