مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-14اقتصادي

کرمانشاه 13 میلیارد تومان زکات فطریه دادند


مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از پرداخت بیش از 13 میلیارد تومان زکات فطریه و کفارات به پایگاه های ثابت و سیار و درگاه های الکترونیک این نهاد خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از پرداخت بیش از 13 میلیارد تومان زکات فطریه و کفارات به پایگاه های ثابت و سیار و درگاه های الکترونیک این نهاد خبر داد.

مسن رخصی با بیان اینکه این نهاد پیش از اقامه نماز عید سعید فطر کار جمع آوری زکات فطریه و کفارات مردم را در بیش از دو هزار پایگاه ثابت و سیار و پنج درگاه الکترونیک آغاز کرده است، گفت: طبق آخرین آمار کرمانشاهیان خیر بیش از 13 میلیارد و 735 میلیون تومان زکات فطره و کفارات به پایگاه های ثابت و سیار و درگاه های الکترونیک کمیته امداد پرداخت کردند.

رخصی عنوان کرد: از این میزان 13 میلیارد و 510 میلیون تومان زکات فطریه عام و باقی زکات فطره سهم سادات و کفارات عمد و غیر عمد بوده است.

وی با بیان اینکه همچنان درگاه های الکترونیک این نهاد به منظور دریافت فطریه و کفارات مردم خیر استان کرمانشاه فعال است، تاکید کرد: شماره گیری کد دستوری #5*8877* از طریق تلفن های همراه، تماس با تلفن گویای 096887 و یا مراجعه به اپلیکیشن های بله، بام، سکه، ایوا و سنا و سایت WWW.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 13 میلیارد تومان زکات فطریه دادند

کرمانشاه 13 میلیارد تومان زکات فطریه دادند