مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-14سياسي

دو حلقه چاه جدید برای رفع کم آبی حسن آباد حفر می شود


حفر و تجهیز دو حلقه چاه جدید به زودی آغاز خواهد شد تا بخشی از کمبودهای منابع آبی حسن آباد فشافویه در شهرستان ری برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حسن حقیقی مدیرعامل آبفای منطقه 6 تهران در نشستی با حضور بخشدار و رییس شورای شهر حسن آباد اظهار کرد: با توجه به محدودیت شدید منابع، گذر بدون تنش روستاها و شهر حسن آباد از روزهای گرم سال با مدیریت هم زمان منابع و مصارف آب امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه روستاهای بخش فشافویه و شهر حسن آباد به دلیل شرایط جغرافیایی و آب و هوایی از نظر منابع آبی دارای محدودیت های زیادی هستند، گفت: گرچه در تأمین منابع جدید آب برای حسن آباد با مشکلات زیادی مواجه هستیم اما با یاری و همراهی همه دستگاه ها و برنامه ریزی و فراهم کردن امکانات و منابع لازم تلاش خواهیم کرد که روستاییان و شهروندان عزیز در بخش فشافویه و شهر حسن آباد روزهای گرم پیش رو و فصل تابستان را با کم ترین دغدغه و تنش آبی سپری کنند.

مدیرعامل آبفای منطقه 6 تهران به اجرای طرح های اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و دیگر اقدامات پیش بینی شده در زمینه تأمین، ذخیره سازی و توزیع آب آشامیدنی حسن آباد اشاره کرد و افزود: به منظور رفع کمبودهای منابع آبی بخش فشافویه در فصل گرم سال، ضمن اجرای طرح شناسایی و جمع آوری انشعاب های غیر مجاز، به زودی مراحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو حلقه چاه جدید برای رفع کم آبی حسن آباد حفر می شود

دو حلقه چاه جدید برای رفع کم آبی حسن آباد حفر می شود