مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-10سياسي

از روزه داری در دوران کووید چه می دانیم؟


زمانی که در خصوص روزه داری در ماه رمضان صحبت می شود، باید به رفتارهای اجتماعی و عادات تغذیه ای ویژه این ماه نیز توجه داشت.

ماه رمضان نه تنها یک ماه روزه داری بلکه یک ماه اجتماعی و عبادی به تمام معنا است و شاید این جنبه از ماه رمضان، - ایسنا/خوزستان زمانی که در خصوص روزه داری در ماه رمضان صحبت می شود، باید به رفتارهای اجتماعی و عادات تغذیه ای ویژه این ماه نیز توجه داشت.

ماه رمضان نه تنها یک ماه روزه داری بلکه یک ماه اجتماعی و عبادی به تمام معنا است و شاید این جنبه از ماه رمضان، بزرگ ترین چالش آن برای مسلمانان در دوران همه گیری کرونا باشد.

یکی از مسائلی که همزمان با همه گیری کرونا در سراسر جهان در میان مسلمانان به یک چالش تبدیل شده است، بحث بی خطر بودن روزه داری در ماه رمضان است چرا که برخی اعتقاد دارند روزه داری آن ها را در برابر ابتلا به کووید – 19 و عوارض شدید ناشی از آن آسیب پذیرتر می کند؛ به ویژه پس از توصیه های سازمان جهانی بهداشت مبنی بر اینکه داشتن یک رژیم غذایی متعادل و نوشیدن مقدار زیادی آب و مایعات در طول روز می تواند در برابر ابتلا به کووید - 19 نقش محافظتی داشته باشد.

اگر چه چنین اقداماتی در بهبود علایم بیماران مبتلا به کووید - 19 مؤثر بوده است، اما خطر ابتلا به کووید - 19 را در سایر افراد به طور کلی از بین نمی برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از روزه داری در دوران کووید چه می دانیم؟

از روزه داری در دوران کووید چه می دانیم؟