مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 21:352021-05-08اجتماعي

احتمال بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در مهرماه


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با شروع واکسیناسیون کادر آموزشی در تابستان به دنبال آن هستیم تا مدارس و دانشگاه ها از مهرماه بازگشایی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا که امشب در برنامه گفت و گوی ویژه خبری حضور داشت، افزود:یکی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا این است که همه وزارتخانه ها از جمله وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و وزارت ورزش و جوانان می بایست فضا هایشان را در اختیار ما قرار بدهند تا بتوانیم واکسیناسیون را انجام دهیم، زیرا در فضای بزرگ تهویه مناسب وجود دارد و تجمع ایجاد نمی شود و صندلی ها با فاصله گذاشته می شود و تیم های متعدد واکسیناسیون را می توانند انجام دهند.

رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه وضعیت کشور خوشبختانه به گونه ای است که از قله عبور کرده ایم، گفت: معمولاً از نظر زمانی بستری ها با فوتی ها تأخیر حدود 12 روزه دارند، هنوز فوتی ها ادامه خواهد داشت به همین دلیل این سیر نزولی شروع شده و هنوز به کف نمودار نرسیده ایم، درست است که تعداد شهرهای قرمز کم شده، اما تعداد نارنجی ها اضافه شده است.

او با اشاره به اینکه در طی هفته های آینده با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دستورالعمل ها انشاالله این سیر نزولی ادامه دار خواهد بود افزود: امیدواریم به مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در مهرماه

احتمال بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در مهرماه