مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-06حوادث

خسارت 150میلیاردی سیل اخیر فیروزکوه / بازگشایی مسیرحصار بُن و دره چمن؛ امروز


فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به تخریب گسترده مسیرهای روستایی ناشی از سیل اخیر در شهرستان فیروزکوه، در عین حال از خسارت 150میلیارد تومانی ناشی از سیل و بازگشایی مسیرحصار بُن و دره چمن تا پایان امروز خبر داد.

- خسارت 150میلیاردی سیل اخیر فیروزکوه / بازگشایی مسیرحصار بُن و دره چمن؛ امروز فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به تخریب گسترده مسیرهای روستایی ناشی از سیل اخیر در شهرستان فیروزکوه، در عین حال از خسارت 150میلیارد تومانی ناشی از سیل و بازگشایی مسیرحصار بُن و دره چمن تا پایان امروز خبر داد.

ابوالقاسم مهری در گفتگو با ایسنا، در تشریح آخرین تلاش ها برای بازگشایی مسیرهای روستایی در شهرستان فیروزکوه که درپی سیل اخیر مسدود شده اند گفت: طی بارندگی های شدیدی که اخیراً در شهرستان داشتیم و بروز سیلاب به اتفاق مسئولان از مناطق سیل زده حصاربُن و دره چمن و کبوتر دره بازدید کردیم.

تلاش ها برای بازگشایی مسیر روستاهای کبوتر دره، امارت و عروس پران ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بالغ بر 150 میلیارد تومان خسارت وارده به منطقه سیل زده تخمین زده شده است گفت: مناطق حصار بُن و دره چمن همچنان به دلیل سرریز سیلاب به بستر جاده به ارتفاع 10 تا 15 متر همچنان مسدود شده که امروز بازگشایی خواهد شد و مسیر کبوتردره هم همچنان مسدود است و ماشین های ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 150میلیاردی سیل اخیر فیروزکوه / بازگشایی مسیرحصار بُن و دره چمن؛ امروز

خسارت 150میلیاردی سیل اخیر فیروزکوه / بازگشایی مسیرحصار بُن و دره چمن؛ امروز