مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-01سياسي

رصد و نظارت دقیق تری بر موسسات داوری استان مرکزی صورت می گیرد


نظارت ها بر موسسات داوری باید تشدید شود و مراجع نظارتی دادگستری استان بر عملکرد مؤسسات داوری اشراف و رصد دقیق و جامعی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی ظهر شنبه در دومین جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری کل استان مرکزی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: کارگروه های پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی در تمامی حوزه های قضایی استان توسط رؤسای دادگستری ها و دادستان ها با هماهنگی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی، امور مربوط به انتخابات آینده را رصد کنند.

وی ادامه داد: این کارگروه با برگزاری جلسات منظم و بهره گیری از ظرفیت های موجود در هر حوزه، از جمله استفاده از نظرات و تجربیات ائمه جمعه مصوبات لازم الاجرایی داشته باشند تا از این طریق از وقوع تخلفات و جرایم انتخاباتی جلوگیری شود و یا به حداقل ممکن برسد.

رییس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: اهتمام ویژه ای باید برای استفاده حداکثری از دادرسی الکترونیک و فراهم کردن زیرساخت های لازم در تمامی دادگستری ها و زندان های استان در شرایط همه گیری ویروس کرونا در دستور کار قرار گیرد تا مشکلات مربوطه برطرف شود و شاهد افزایش رضایت مندی مردم و ارتقا جایگاه دادگستری استان در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد و نظارت دقیق تری بر موسسات داوری استان مرکزی صورت می گیرد

رصد و نظارت دقیق تری بر موسسات داوری استان مرکزی صورت می گیرد