مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-04-23سياسي

مسابقه بزرگ مجازی والعصر با محوریت آیات المهدی


بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان با همکاری 10 مؤسسه فرهنگی در سطح استان اصفهان مسابقه بزرگ مجازی والعصر را با موضوع آیات المهدی، با 59 جایزه نفیس به عدد ابجد نام مبارک حضرت مهدی(عج) برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ماه مبارک رمضان طبق روایات اسلامی بهار قرآن (صامت و ناطق) و شب های قدر متعلق به حجت حی الهی است، بنابراین می توان بهترین راه استفاده حداکثری در ماه فضیلت الهی را، افزایش شناخت و معرفت نسبت به حضرت مهدی (عج) از دیدگاه قرآن دانست! آیاتی که مفسران، با بهره گیری از روایات تفسیری و تبیینی اهل بیت(ع)، آن ها را ناظر به موضوع مهدویت و به عنوان تأییدات و مصادیق آن ذکر کرده و آن ها را آیات المهدی نامیده اند.

در این راستا، بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان با همکاری 10 مؤسسه فرهنگی در سطح استان اصفهان از جمله مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان، ستاد اقامه نماز استان اصفهان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج)، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، متنی، صوتی و تصویری منتشر شده و در روزهای پایانی ماه، لینک سؤالات مسابقه در همان کانال ها ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه بزرگ مجازی والعصر با محوریت آیات المهدی

مسابقه بزرگ مجازی والعصر با محوریت آیات المهدی