مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-04-23سياسي

تزریق واکسن به مدیران خارج از نوبت عمل زشتی است/با مدیران خاطی برخورد می شود


تزریق واکسن به مدیران خارج از نوبت عمل زشتی است و با توجه به دستور رییس جمهور و معاون اول وی با مدیران خاطی بر خورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،ی اظهار کرد: تزریق واکسیناسیون به مدیران خارج از نوبت عمل زشتی است و با توجه به دستور رییس جمهور و معاون اول وی با مدیران خاطی بر خورد خواهد شد.

بنا بر این گزارش، محمد رضا ایزدی رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز نیز امروز گفت: شورای شهر اهواز بعد از دریافت پاسخ استعلام مرکز بهداشت شرق اهواز در هفته آینده، درباره واکسن زدن شهردار اهواز تصمیم گیری می کند.

وی عنوان کرد: این کمیسیون ظهر چهارشنبه با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد اما شهردار به رغم دعوت، در این نشست حاضر نشد و در تماس تلفنی اعلام کرد که به دلیل جلسه دیگری نمی تواند در نشست کمیسیون حضور یابد.

واکنش مقامات ارشد دولت در پی انتشار خبر سوءاستفاده شهرداران اهواز و آبادان از سهمیه واکسن غسال ها، ارسال می شود.

همچنین معاون اول رییس جمهور هم خواستار برکناری سوء استفاده کنندگان شد و گفت: هر مدیری در هر رده ای خارج از روال و برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با سوءاستفاده از فرصت دیگران واکسن بزند، صلاحیت مدیریت ندارد و به اعتماد عمومی خسارت زده است و به سرعت باید از مسئولیت کنار گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن به مدیران خارج از نوبت عمل زشتی است/با مدیران خاطی برخورد می شود

تزریق واکسن به مدیران خارج از نوبت عمل زشتی است/با مدیران خاطی برخورد می شود