مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-04-23بين الملل

رایزنی با وزارت خارجه برای گفت وگو با عراق درباره کانون های ریزگرد


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان این که 300 هزار هکتار کانون ریزگرد در مرز ایران و عراق وجود دارد، گفت: رایزنی هایی با وزارت امور خارجه انجام شده است تا بتوان با طرف عراقی به گفت وگو نشست و راهکارهایی برای این موضوع ارائه داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان این که 300 هزار هکتار کانون ریزگرد در مرز ایران و عراق وجود دارد، گفت: رایزنی هایی با وزارت امور خارجه انجام شده است تا بتوان با طرف عراقی به گفت وگو نشست و راهکارهایی برای این موضوع ارائه داد.

محمدجواد اشرفی اظهار کرد: سازمان محیط زیست به عنوان دبیرخانه کمیته ملی مقابله با ریزگردها وظیفه نظارت بر کانون های گرد و غبار را به عهده دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی استان اقدام به شناسایی کانون های گرد و غبار کردند، گفت: در این بین کانون جنوب شرق اهواز به عنوان کانون فوق بحرانی، مورد توجه دستگاه های اجرایی برای مقابله با وقوع پدیده گرد و غبار قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان افزود: در این راستا از سال 1395 تا امروز بالغ بر 1000 میلیارد تومان توسط دستگاه های اجرایی استان خوزستان مانند منابع طبیعی، جهاد، هواشناسی و سایر دستگاه های مرتبط در راستای مقابله با وقوع گرد و غب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی با وزارت خارجه برای گفت وگو با عراق درباره کانون های ریزگرد

رایزنی با وزارت خارجه برای گفت وگو با عراق درباره کانون های ریزگرد